Fransız takımı AG2R Citroën yeni sezonda giyeceği mayo setini tanıttı. Mayolar farklı tasarımıyla dikkat çekiyor.
AG2R, yeni sezona pek çok değişiklikle girecek. Öncelikle yeni isim sponsoru Citroën’i açıklayan takım 2021’de giyeceği mayo setini de tanıttı. Tanıtım sonrasında bisiklet tutkunları mayo konusunda ikiye ayrıldı. Kimi çok beğenirken, kimi yeni tasarımı eleştirdi.
Takımın kahverengi şortları sabit kalırken mayodaki yoğun kahverengi ve mavi tonları yerini beyaza bırakmış durumda. Beyaz zemin üzerine neredeyse tüm mayoyu kaplayan yazılar kırmızı ve kahverengi olarak seçilmiş. Ülke şampiyonlukları bulunan sporcular için kollara ülke bayrağı renkleri şeritler olarak ekleniyor.
Takımı 20 yıldır destekleyen sigorta şirketi La Mondiale normalde takımın isim sponsoruydu. Her ne kadar takım yeni sezonda AG2R Citroën olarak anılacaksa da La Mondiale mayonun göğsünde ve sırtında yer almaya devam ediyor. AG2R La Citroën Mondiale yazısı ön ve arkada mayoyu neredeyse baştan sona kaplıyor.
Tipografi açısından öne çıkan setin tasarlanması ve yapımı beş ay sürdü. Yönetim ve sponsorlar, 1992’de kurulan takım için “yeni bir bölüm” olarak adlandırdıkları değişimi göstermek için cesur bir tanıtım amaçlandı.
Otomotiv markası Citroën’in gelişiyle takımın bütçesi de arttı. Citroën’in 2025’e kadar isim sponsoru olarak yer alması bekleniyor.
Dokuz senedir takımda olan Romain Bardet, yeni sezonda Team DMS olacak Sunweb’e transfer oldu. Bu yüzden takım hala transfer çalışmalarına devam ediyor. Şimdilik yeni transferler Greg van Avermaet ve Bob Jungels, zaten takımda olan Oliver Naesen ve Benoît Cosnefroy yeni seti giyecek isimlerden.
AG2R Citroën, Deceuninck Quick-Step ve Trek-Segafredo sonrasında mayo lansmanını yapan üçüncü WorldTour takımı oldu.
E-Posta bültenimize abone olun, en son haber ve röpörtajlardan ilk sizin haberiniz olsun!