Kurye ve teslimat çözümleri için elektrikli bisiklet aboneliği sunan bir girişim olan Zoomo, B serisi yatırım turunda 60 milyon dolar toplamayı başarmıştı. Zoomo, B serisi turu için yeni bir yatırım daha aldığını duyurdu. Zoomo tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, B serisi yatırım turu için ek 20 milyon dolar yatırım aldı. 20 milyon dolarlık ek yatırımla birlikte Zoomo’nun B serisi turu, 80 milyon dolar yatırım ile birlikte tamamlanmış oldu. Söz konusu yatırım yatırım, “Collaborative Fund” liderliğinde gerçekleşti.
20 milyon dolarlık yatırıma Collaborative Fund’ın haricinde ise MUFG Innovation Partners, SG Fleet, Akuna Capital ve Wind Ventures da katıldı. Zoomo tarafından aktarılan bilgilere göre alınan yeni yatırım, hem yazılım ve mühendislik takımlarınının büyütülmesi hem de Avrupa açılımı için kullanılacak.
Alınan 20 milyon dolarlık yeni ekleme ile birlikte Zoomo girişiminin bugüne kadar aldığı toplam yatırım 101,5 milyon dolara ulaştı. 2017 yılında Arwin Soetanto, Michael Johnson ve Mina Nada tarafından Sydney’de kurulan Zoomo, şu an için 16 şehir ve 6 ülkede aktif olarak hizmet sunuyor.
Elektrikli bisiklet aboneliği de sunan Zoomo, ABD’de 20 dolardan 35 dolara kadar haftalık abonelik seçenekleri sunuyor. 2021 yılına dair büyüme verilerini de paylaşan Zoomo, geçtiğimiz yıl global gelirlerini 4 katına çıkardığını da duyurdu. Zoomo’nun kurumsal servisi ise 2021 yılı içinde 20 kat büyüme yaşadı.
Elektrikli araçlara özellikle de bisikletlere odaklanan bir abonelik sistemi sunan Zoomo, kurye ve teslimat çözümleri tarafından kullanılıyor. Zoomo’nun müşterileri arasında UberEats, Doordash, JustEat Takeaway, Deliveroo, Domino’s, Pizza Hut, Amazon Wholefoods, Gopuff, Gorillas, Getir, JOKR, Zapp, Weezy, Dija, Milkrun ve Cajoo gibi önemli firmalar yer alıyor.