Vittoria Corsa Pro lastikleri

Vittoria Corsa Pro lastikleri

vittoria.com

Vittoria, Corsa lastik serisinin sağladığı esnek sürüş hissinin, vulkanize (Bu yöntem kauçuğun ya da benzer polimerlerin, kükürt veya diğer eşdeğer kükürtleyicilerin ilavesiyle daha dayanıklı malzemelere dönüştürülmesi işlemidir.) edilmemiş yapısından kaynaklandığını uzun süredir savunuyordu. Bunun yerine firma, üzerine yapıştırılmış bir lastik sırtı olan yüksek iplik sayılı pamuk karkası kullanıyor. Piyasada bazı mükemmel vulkanize seçenekler olsa da kauçuk bileşimini; sıcak gazlar ve basınç kullanarak naylon lastik karkasa geçirmek, ürünlerin yapısını değiştirerek sürüş hissini zorlaştırıyor.

Bu güncellemede Vittoria, vulkanize edilmemiş lastiklerin esnekliğini ve düşük yuvarlanma direncini, vulkanize edilmiş lastiklerin dayanıklılığıyla birleştirmeyi denedi.

Vittoria, Corsa Pro’ları geliştirmek için elektrik kullandığını ve onları daha yüksek bir kontrol derecesi ile vulkanize ederek (standart vulkanizasyondan farklı bir işlem) karkasa yapıştırdığını ve böylece kusursuz bir bağlantı ve daha sağlam sırt kauçuğu oluşturduğunu söylüyor. Sonuç olarak üretici, yeni lastiklerin %4 daha hafif olmasına rağmen, eski Corsa lastiklerine kıyasla patlamalara karşı %18 daha dirençli olduğunu iddia ediyor.

Vittoria, grafen gibi diğer katkı maddelerinin yanı sıra, bileşiğe silika ekleyerek sırt formülünü güncelledi. Bunun yuvarlanma direncini ise %12 oranında iyileştirdiği söyleniyor.

Benzer Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir