1975’te ilk üretiminden 47 yıl sonra, artık şirket yılda yaklaşık 100.000 bisiklet üretiyor, ancak yeni yatırım planlarıyla bir sonraki kilometre taşına ulaşılması o kadar da uzun olmayabilir.
Milyonuncu bisiklet, katlanır bisiklet üreticisi olan Brompton için son mihenk taşı. Diğer kilometre taşları arasında ilk tam titanyum modeli olan T Line ve bugüne kadarki en hafif elektrikli bisikleti olan Electric P Line yer alıyor. Şirket ayrıca kısa bir süre önce Ashford’da amaca yönelik yeni bir fabrika inşa edeceğini duyurdu. Ağırlıklı olarak sürdürülebilirliğe odaklanacak olan 110 milyon avroluk yeni fabrikanın 2028’de açılması planlanıyor.
Brompton pazarı geliştiriyor
Brompton bisikletleri şu anda dünya çapında 47 ülkede satılıyor ve şirket üretiminin %70’inden fazlasını ihraç ediyor. Brompton imzalı katlanır bisikletler, dünya çapında 1.500 bağımsız bisiklet mağazasının yanı sıra, Londra, Paris, New York, Pekin, Tokyo, Milano, Melbourne, Tel Aviv ve Singapur dahil olmak üzere 15 amiral gemi mağazada satılmakta. Bu yıl şirket yaklaşık 100.000 bisiklet üretti ve bisikletin mucidi Andrew Ritchie tarafından 1975 yılında ilki yapıldığından bu yana 1.000.000’den fazla Brompton katlanır bisiklet yollara çıktı.
Dönüm noktasının şerefine, milyonuncu bisiklete markanın orijinal modellerinden biri olan kırmızı ana kadro, gümüş renkli parçalar ve türünün tek örneği milyon çıkartması olan ‘Mark One’dan ilham alan özel bir tasarım işlemi uygulandı. Bisiklet ayrıca kurucu ve mucit Andrew Ritchie ve mevcut CEO Will Butler-Adams tarafından da imzalandı.
Dünya turu
Brompton CEO’su Will Butler-Adams, “Bu, Brompton’daki herkes için inanılmaz bir kilometre taşı, insanların şu anda dünyada milyonlarca bisikletle yaptıkları sayısız yolculuğu düşünmek olağanüstü” diyor.
Milyonuncu bisiklet, bir yıl boyunca binlerce insanı bisiklete bindirmek amacıyla 16 şehirde küresel bir tura çıkacak. Brompton CEO’su Will Butler-Adams, “1975’teki ilk bisikletten bu yana, Bromptonlar her zaman binilmek üzere üretildi ve milyonuncu da farklı değil” diyor. “Onu bir yerde sergilemek yerine, her zaman olması gerektiği gibi şehirleri keşfedip dolaşmasını istiyoruz.”
Bu girişim, markanın daha çevreci, daha sürdürülebilir ve daha aktif bir yaşam tarzı için yürüttüğü “Hepsi Bir Arada” kampanyasının parçasını oluşturuyor.
E-Posta bültenimize abone olun, en son haber ve röpörtajlardan ilk sizin haberiniz olsun!